czwartek, 12 września 2024

Mini czekoladownik na Ritter Sport.

Ten maluch w różowościach również poleciał na bazarek dogomanii. Mały czekoladownik na czekoladkę Ritter Sport.


Tutaj z przykładową zawartością:
 
 
 
Na balkonie, na kracie, każdego sezonu pięła mi się ozdobna fasola, do której dosiewałam trochę wilca, którego nasionka nabyłam wiele, wiele lat temu na bazarku dogomanii, i każdego roku zbierałam z niego nasiona na kolejny rok. Wilec był zawsze zagłuszany przez fasolę i musiał ostro walczyć o przetrwanie, więc w tym roku zrezygnowałam z fasoli i posiałam tylko sam wilec. Jak się spodziewałam, wyrósł bujnie, gęsto i wysoko, bo zajął też balkon sąsiadki piętro wyżej :) Zaskoczeniem natomiast są jego kwiaty, a dokładniej, ich różnorodność. Wysiany z nasion zebranych na balkonie ubiegłego roku. Niby jeden gatunek, a takie różne kwiaty.
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!