wtorek, 9 stycznia 2024

W rozmiarze XXL.

Tej wielkości kartkę robiłam po raz pierwszy. Format A4. Pomimo pierwotnych obaw, czym ja też zapełnię tak dużą powierzchnię i czy kartka będzie wystarczająco sztywna, to jakoś poszło i efekt końcowy mnie zadowala. Sądzę, że duża w tym zasługa przepięknej kolekcji papierów Craft O'Clock "Śliwka w Czekoladzie", które poza cudownymi wzorami i kolorami mają też idealną gramaturę.



 
Literki wycięłam wykrojnikiem trzy razy: dwa razy w papierze bazowym i trzeci raz w papierze scrapowym, po czym skleiłam ze sobą, aby uzyskać lepszy efekt przestrzenny.


 I o ile kartka wielkości drzwi do szafy w miarę szybko poszła, to problemem okazało się pudełko do niej. Niestety tradycyjne płaskie pudełko ze zdejmowanym wieczkiem okazało się niewykonalne z papieru formatu A3. To znaczy byłoby wykonalne, gdyby łączyć i sklejać papiery, a potem ukrywać te łączenia pod papierem scrapowym. Ale nie miałam ani tyle czasu, ani (a może przede wszystkim) cierpliwości, więc zrobiłam prostą kopertę 3D zamykaną klapką na magnes. Zupełnie bez jakichkolwiek dekoracji, aby była wygodna do przechowywania.
Wygląda trochę jak bombonierka :) W końcu to "Śliwka w czekoladzie", a nazwa zobowiązuje :)))




 Pozdrawiam Tuzaglądaczy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!