wtorek, 16 stycznia 2024

Kartka z zakładką

Bardzo często robię kartki z kieszonką na prezent w formie banknotów. Ale można i tak: kartka w formacie DL z kieszonką na upominek pod postacią zakładki do książki. Bardzo fajny pomysł na obdarowanie osób, które lubią czytać książki, i w dodatku bez problemu można wysłać pocztą w zwykłej kopercie.





Na zakończenie pochwalę się moimi kwitnącymi grudnikami. Wiem, nic takiego, w wielu domach są grudniki i kwitną każdego roku. Ja jednak nie miałam do tej pory ręki do tych roślin i wszystkie z czasem uśmiercałam, a o kwitnieniu nie było mowy. Dlatego tak bardzo mnie cieszą te kwiaty, bo to znaczy, że w końcu się z nimi dogadałam :) To już drugi raz, kiedy mogę je podziwiać :)



 
Cały ten busz znajduje się na blacie zabudowanej lodówki przed wąskim kuchennym oknem.
 

A oto moja najnowsza zdobycz :) Dorwałam w Biedronce. Ciekawy gatunek sansewierii, który ma liście ułożone w płaski wachlarz.


 
Tak, jakbym miała jeszcze za mało zielska w domu, hi hi hi :) To się chyba nazywa uzależnienie i powinno się leczyć. Hmm, jakby tu jeszcze upchnąć kilka doniczek... Jeszcze parę gatunków roślinek mi się marzy :)

2 komentarze:

  1. Ależ cudna karteczka z upominkiem równie cudnym. Prawdą jest że w niektórych przypadkach radość z kwitnienia może być wielka. Ja też głównie uśmiercam zielone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na upominki.. Fajny komplet! Pięknie ukwiecone grudniki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!