czwartek, 19 października 2023

Jesienne klimaty.

Jesienne klimaty to coś, co kocham ogromnie! Te kolory, zapachy, wiatr... Jestem "jesieniarą" i już! I cieszę się, że mogę tą jesienią cieszyć się również w swoich pracach. Jesienny zestaw pudełek: Na Merci, Rafaello i Ferrero Rocher.


 




W Action kupiłam fajny drapak dla kotów. Ale kupując go nie doczytałam, że przeznaczony jest dla kotów do 6 kilo wagi... No i cóż... Skręciłam, zmontowałam, postawiłam... i rozkręciłam, rozmontowałam, schowałam z powrotem do pudełka. W budce, na hamaku i platformie ślicznego kremowego drapaka mieściło się tylko... pół mojego kota. Kicia waży ponad sześć kilo, a Tygrys ponad siedem czyli więcej, niż cały drapak! A tak przyglądała się Kicia składaniu drapaka:
 
 
Drapak już oddany kotce 3-kilowej :) Radochy miała, co nie miara :) Niech jej służy parę lat. A ja mam nauczkę, żeby dokładnie sprawdzać, co kupuję.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!