środa, 7 lipca 2021

Imieniny miesiąca - lipiec - Kartka ze słonecznikiem.

Słoneczna aura za oknem, i słoneczne słoneczniki na kartkach uczestniczek zabawy u Hanulka, a więc u mnie też :)
Wzorek haftowało się szybko i przyjemnie, i bardzo mi się podoba, ale z oprawą haftu to raczej się nie popisałam. Skusiłam się na papier z grafikami słoneczników i biało-granatowe kolory, ale nie wygląda to dobrze. Szkoda, bo zmarnowałam fajny hafcik :(




 
Lipcowy banerek zabawy:
 
 
A na moich prawdziwych słonecznikach na balkonie (jeszcze nie kwitną, bo były później wysiewane) zamieszkały takie bardzo szybko biegające stworki:


Goszczę je na balkonie prawie każdego roku z ogromną radością, gdyż są bardzo żarłoczne i z pasją polują na mszyce. Oczyszczają rośliny ze szkodników, których niewielka ilość zawsze się pojawia w tej mojej balkonowej dżungli. Gdyby ktoś nie wiedział, co to za kosmici, to wyjaśniam: to larwy biedronki.
Pozdrawiam upalnie i do następnego sklikania :)


2 komentarze:

  1. Śliczna kartka, mnie się bardzo podoba :) Wcale nie zmarnowałaś haftu, karteczka w tych kolorach jest oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie biało-granatowy papier ze słonecznikami pasuje idealnie do tego haftu (podobny wzór i kolor ma wazon).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!