piątek, 5 lutego 2021

Lilie i ostróżki.

 Skończyłam haftować bukiet lilii z ostróżkami. Haftowało się bardzo przyjemnie, chociaż na początku było mi trudno przemóc się do haftowania obrazu na kanwie 14 ct :) Jakieś takie dziwnie duże te krzyżyki :))) Ale tu liczył się rozmiar - obraz miał być "większy", więc musiałam zrezygnować z mojej ulubionej 18 ct. Z daleka wygląda nawet przyzwoicie... a z bliska... no cóż... duuuże krzyżyki :) Za to kolory... cud, miód i orzeszki!
Na zdjęciu krzywulec, fotka robiona na oparciu kanapy.


Dane techniczne:
- wzór firmy Kustom Krafts pod tytułem "Lilies & Delphiniums"
- wielkość 150 x 226 krzyżyków (czyli 33 900 krzyżyków)
- aida 14 ct firmy Zweigart, co daje wielkość obrazu w centymetrach 27,7 x 41,8
- 35 kolorów muliny DMC
Ciekawa jestem, jak będzie wyglądał w oprawie.



6 komentarzy:

  1. Przepiękny - a po oprawie będzie wyglądał zjawiskowo;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ciekawa jak będzie się prezentowało to cudo w oprawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft przepiękny! Bardzo lubię haftowane kwiaty:) Nie wszystko ogląda się z bliska, jeśli będzie podziwiany z daleka wyszyty na drobnej kanwie niknàłby... ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko jedyna! ale to piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie świetny !! Póki co 14ct to właśnie moje ulubiona kanwa, bo ja to raczej ślepa jestem. Wzorek rewelacyjny i faktycznie cud, miód i orzeszki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!