piątek, 1 stycznia 2021

Imieniny miesiąca - styczeń - Kartka z filiżanką.

 Początek nowego roku, początek nowej zabawy :) Jeszcze w listopadzie ubiegłego roku zapisałam się na kolejną edycję "Imienin miesiąca" i mam zamiar dobrze się bawić przez cały rok :)
Pierwszym zadanym przez Hanię tematem jest filiżanka. Jak napisała Hania na swoim blogu: "Proponuję, aby była to filiżanka - od Was zależy, czym ją napełnicie ;)" 

No i super! W filiżance mogą znaleźć się różne smakowitości, na przykład kawusia, herbatka, ziółka ku zdrowotności czy też aromatyczne kakao. Ewentualnie można w niej umieścić mały bukiecik kwiatów. A ja swoją filiżankę napełniłam... kotem :)






Dawno już bowiem udowodniono, że koty są cieczą, więc do wypełnienia filiżanki nadają się jak najbardziej :)

źródło: STYLOWI.PL

Na koniec - styczniowy banerek :)




6 komentarzy:

  1. Świetna kartka :)
    A o kotach to prawda - potrafią wpasować się w tak niesamowicie małe opakowania, że to aż nie do uwierzenia. Miałam kotkę więc wiem o czym piszę.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego w rozpoczętym właśnie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kocia filiżanka! Bardzo podoba mi się ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka!
    Tak koty są niesamowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kotek w pięknej filiżance :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sam hafcik nam się spodobał, uroczy kiciuś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!