poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Komplet na ślub

Witajcie! Dziś po raz pierwszy robiłam takie cudo, jak papierowe opakowanie na butelkę wina. Wykorzystałam w  tym celu bazę kupioną w Filigrankach - polecam, rewelacja! Wcale się człowiek nie namęczy, nie nakombinuje, nie walczy wiecznie z linijką i ciągłymi pomiarami opakowywanej rzeczy - w tym przypadku butelczyny. Baza jest gotowa do sklejenia i tego, co najprzyjemniejsze - czyli do zdobienia :) Do kompletu z winem zrobiłam kartkę, kopertówkę "dla leniwych" zamykaną na opaskę. Zdecydowanie ten typ kopertówek wychodzi mi lepiej, niż tradycyjne składane, a już na pewno robi mi się je o wiele przyjemniej i bezstresowo :) I tak wyszedł mi taki oto fiołkowo-błękitny ślubny komplecik :)









Pozdrawiam Tuzaglądaczy! 

3 komentarze:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!