piątek, 7 listopada 2014

Stempelek - fajna rzecz :)

Od przyjaciółki dostałam bardzo fajny stempelek do kolorowania :) W kolorowaniu cienka jestem, co zresztą widać na zdjęciach - akwarela rozlała mi się poza kontury stempelka. Ale myślę, że z czasem nabiorę wprawy i będzie mi to wychodzić coraz lepiej. A radocha, jaką daje takie kolorowanie, jest bezcenna :))) Świetny odstresowywacz!



Tym razem przy robieniu kwiatów skorzystałam z kursu Klaudii - akurat mam wykrojnik mini poinsecji i poćwiczyłam :) Klaudio, dziękuję serdecznie za kurs!



1 komentarz:

  1. nim przeczytałam to przejrzałam zdjęcia i pomyślałam: Ale świetnie pokolorowane! W ogóle nie widać niedoskonalości, o których piszesz ;) Świetny stempelek i Już u Ciebie całkiem świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!