wtorek, 25 listopada 2014

Na Barbórkę

4 grudnia, imieniny Barbary, dzień patronki górników Świętej Barbary z Nikomedii - to uroczyście u nas na Śląsku obchodzona Barbórka, Dzień Górnika.
Kiedy dostałam zamówienie na kartkę z tej właśnie okazji, od razu miałam skojarzenie z dwoma kolorami: czernią węgla kamiennego i czerwienią pióropuszy górniczej orkiestry. Połączyłam więc papier "Lekki Jak Puch 011" Magicznej Kartki, który wygląda jak umorusany węglem, z papierem "Ciemna Noc 04" Galerii Papieru o wyrazistym, czarnym wzorze na białym tle. Do tego czerwone kwiaty i grafika z kopalnianym szybem. I ćwiek z serduszkiem, bo kartka od serca przecież...







Jak wszystkie moje "sztalugi" - i ta kartka siedzi w pudełku.



Za oknem wieje i pada zimny deszcz, a ulice pięknie lśnią w świetle latarni, niczym na obrazach Afremowa! Cieplutko więc Was pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i komentarze!

5 komentarzy:

  1. Ślicznie za nią Ci dziękuje, jest bardzo bardzo piękna. Idealna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory i ten dodatek czerwieni... Super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fantastyczna!!! Dla mnie rewelacyjna w kolorach i kompozycji!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!