wtorek, 31 maja 2011

"Usłane różami" - ostatnie kopertówki

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Zrobiłam kolejne kopertówki, tym sposobem zużyłam już całą kolekcję papierów "Usłane różami". Czy już pisałam, że jestem nimi oczarowana?
Doszłam do wniosku, że lepiej prezentują się te kartki, na których kwiatowy wzór znajduje się na bokach koperty, niż te z wzorem na klapce. Ozdoby giną na wzorzystym tle, a poza tym wzór na papierze jest tak cudny, że aż szkoda zakrywać go czymkolwiek. Nauczka na przyszłość :)

 
 
 
 
 
 
 

 I cała kolekcja razem - kolory na zdjęciu przyżółcone, jak zawsze przy sztucznym świetle. Marny ze mnie fotograf...

 

A teraz wracam do krzyżyków i malw :) Miłego dnia!


5 komentarzy:

  1. Co jedna to piękniejsza! A papier Usłane różami jest wprost idealny na kopertówki, sama jedną popełniłam ale właśnie chyba za bardzo zasłoniłam papier... Ty super wyeksponowałaś jego piękno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie podoba mi się ta z pierwszego zdjęcia - cudna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!