sobota, 22 czerwca 2024

Paryskie wspomnienia.

Kartka urodzinowa dla kogoś, kto niedawno wrócił z Paryża :)
Kiedy pewnego razu wpadłam na pomysł zrobienia kartki, której głównym elementem dekoracyjnym jest praktyczny upominek - zakładka do książki, wiedziałam, że to będzie hit. Przynajmniej dla tych osób, które z przyjemnością oddają się lekturze. I kiedy tylko mam okazję taki zestaw kartkowo-zakładkowy poczynić, to z takiej okazji korzystam :) Ha, no i mogę połączyć pracę scrapową z moim ukochanym haftem krzyżykowym!
Temat zamówienia brzmiał: wieża Eiffla. Uważam nieskromnie, że wyszło świetnie. Kolory haftu oraz papieru z przepiękną grafiką wieży zgrały się idealnie, jak gdyby były projektowane dla siebie nawzajem. Do tego wspaniale zagrały błękitne kwiaty na kieszonce. Co prawda backstiche na zakładce omal mnie nie zabiły - na aidzie 14 ct może byłyby do przeżycia, lecz haftowanie ich na 18 ct to była istna droga przez mękę - ale patrząc na efekt końcowy, było warto. Mam tylko nadzieję, że solenizantowi również się spodobało.



Kartkę zapakowałam w pudełko, tym razem pełne, bez okienka, gdyż chciałam wyeksponować piękny papier i podkreślić główny temat pracy: wieżę Eiffla.
 

Pozdrawiam!

1 komentarz:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!