środa, 9 sierpnia 2023

Bratki w kolorze indygo.

Przy okazji mojego bazarkowania z zakładkami na dogomanii pojawiło się zamówienie na zakładkę z bratkami w kolorze indygo. Zrobiłam trzy do wyboru. Papier, w który oprawiłam hafty, przypomina wężową skórkę w metalicznym, granatowym kolorze - piękny jest. Trzymałam go w swoich zasobach kilka lat, bo tak mi się podobał, że szkoda było mi go zużyć :)


 A na balkonie wreszcie zakwitły słoneczniki :) Każdego roku przymierzam się do rezygnacji z tych kwiatów, bo stojące donice blokują mi dojście do balustrady i utrudniają podlewanie pelargonii, ale jakoś nie potrafię :) Kocham słoneczniki!


 A na koniec - mokre kwiaty pelargonii... No cóż, trochę pada ostatnio :) 

 Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!