poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Pudełka z haftem.

Tak, wiem, że już wieki całe minęły od Świąt Wielkanocnych, a ja jeszcze tu pokazuję wielkanocne motywy. Ale jakoś nie dałam rady wyrobić się wcześniej z prezentacją tych pudełek.
Pudełka jak pudełka, niby nic nowego. Takie na Ptasie Mleczko, na bazach z Craft Corner, które nawiasem mówiąc uwielbiam. Ale tym razem nowością jest u mnie ich zdobienie. Zamiast jak zwykle dekorować je papierowymi kwiatami i listkami, tym razem postawiłam na haft krzyżykowy. I jestem z nich mega zadowolona. Nie tylko podobają mi się wizualnie, ale też są bardzo praktyczne, zarówno w przechowywaniu, jak i w transporcie, bo można je zwyczajnie poukładać jedno na drugim i nic się nie uszkodzi. 




Spodobało mi się na tyle, że chyba będę częściej sięgać po ten sposób dekoracji moich pudełek na słodycze.

2 komentarze:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!