środa, 9 listopada 2022

Z metalową ozdobą.

Płasko, prosto, do koperty i w dodatku dla mężczyzny. No masakra po prostu. Dla mnie kartki dla mężczyzny to zawsze jest masakra. A płaskie kartki do koperty też (no chyba, że z haftem, to wtedy nie mam problemu).  Z tej podwójnej masakry wybrnęłam dzięki metalowej ozdóbce. Kiedy niedawno kupowałam te naklejki (bo to są metalowe naklejki), nie sądziłam, że tak szybko jedna z nich mi się przyda i uratuje mi kartkę :)



Korzystając z jako-takiej temperatury na zewnątrz udało mi się jeszcze przesadzić skrzydłokwiat. Wolę takie roboty wykonywać na balkonie niż w mieszkaniu, szczególnie, kiedy mam do czynienia z dużymi okazami. Doniczka na zdjęciu jest wielkości małego wiaderka...

1 komentarz:

  1. Fajnie wybrnełaś z zamówienia, świetna kartka! Skrzydłokwiat imponujący:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!