niedziela, 30 października 2022

Pudełko w klimacie Halloween.

Jutro Halloween, więc skorzystałam z okazji, by zrobić coś w tym klimacie. Opinie na temat Halloween są różne, i prawdę mówiąc, mam je wszystkie w głębokim poważaniu. Osobiście lubię mroczne i trochę kiczowate halloweenowe klimaty, czernie, pomarańcze, fiolety i zielenie. Lubię mgłę, mrok i płomienie świec. I dynie, piękne naturalne i te wydrążone. I czarne koty. I kruki. I nietoperze. I... nie, pająków nie lubię. W młodości lubiłam też oglądać horrory, ale obecnie mam już za słabe nerwy i serce na takie ekscesy. Ostatni horror, jaki obejrzałam kilka lat temu, to "Wzgórze krwi".
W barwach kruka i płomieni ognia jest moje dzisiejsze pudełko na Ptasie Mleczko. Prościutkie, bo tylko papier, tekturka i embossing na gorąco.



  

2 komentarze:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!