środa, 18 maja 2022

Komunijna DL-ka dla dziewczynki.

 Jak w temacie - czyli kolejna kartka na majową uroczystość. 


W maju najbardziej lubię ten moment, kiedy na balkonie zasadzę już wszystko, co mam zasadzić, i kiedy pozostaje już tylko cieszyć się kolorami i zapachami roślin, ciepłem słońca i chwilami relaksu z haftem w ręce. Tak więc sezon balkonowy ogłaszam za otwarty! 




 Koty też się cieszą z możliwości siedzenia na balkonie. Na zdjęciach widać, jak Tygrysowi upasł się zadek. Jego największą pasją jest jedzenie - żyje po to, żeby jeść. Może to trauma po czasach, kiedy poniewierał się nie wiadomo gdzie i głodował. W każdym bądź razie od 24 listopada, kiedy z nami zamieszkał, trochę go przybyło :)))
 
I haftowanko też już jest :))) Robią się zakładki do książek, takie zupełnie proste, w mozaikowe kratki. Na razie same różowe. Aż słodko...



 

 

2 komentarze:

  1. Piękna kartka w pastelowych kolorach, te zakładki to chyba nie takie proste 😉 dużo na nich krzyżyków a więc jest co robić, kolor mi się podoba 😊. Nasze balkony to latem taka oaza zieleni, ja w tym roku postawiłam na warzywnik 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tym jak pięknie i zielono jest na Twoim balkonie. My powoli w trakcie przeprowadzki i jedyny minus nowego to właśnie brak balkonu....
    Zakładki do książek zapowiadają się super, prosty pomysł czasem jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!