sobota, 16 kwietnia 2022

Wielkanocne "mersiaki".

Musiałam zrobić kilka czekoladowników na Merci, by obdarować kilka osób w jednym miejscu pracy. Chciałam, żeby wszystkie były prawie takie same, jedynie mogły się różnić kolorem. Wykorzystałam projekt Kasi Chylewskiej, który zobaczyłam na blogu inspiracyjnym Paper Heaven. Jest przepiękny, cudowny i ogólnie brak mi słów, aby wyrazić mój zachwyt nad talentem Kasi. Zresztą, co ja się tu będę rozpisywać - zajrzyjcie sami na bloga Kasi, zobaczcie, jakie wspaniałości ta kobieta tworzy! Oczu nie można oderwać od jej prac!
Moje "mersiaki" nie umywają się do jej genialnego czekoladownika, mimo to wywołały uśmiechy na twarzach obdarowanych. Mam nadzieję, że Kasia Chylewska nie będzie miała mi za złe "zmałpowania" jej projektu.








Do tego ostatniego czekoladownika do kompletu ozdobiłam jeszcze pudełka na Ferrero Rocher, Rafaello i kawę. 
 


1 komentarz:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!