czwartek, 20 stycznia 2022

Warsztatowy POP-UP.

W poniedziałek brałam udział w pierwszej części warsztatów pod nazwą "Elementy POP-UP w scrapbookingu", prowadzonych przez Olgę Bielską. Robiłyśmy kartkę z niespodzianką w środku: pudełeczkiem pełnym kwiatów. Nie wiem, jakim cudem, ale mi wyszło, i nawet działa, czyli pięknie się składa i rozkłada wewnątrz kartki. To chyba tylko świadczy o tym, że Olga Bielska jest fenomenalną nauczycielką :)



Robiłam z tego, co miałam w domu, a nie mam zbyt wielu papierów z elementami do wycinania. Nie kupuję ich (poza listkami), bo nie potrafię z nimi pracować, nie umiem ich wykorzystywać w pracach. Na szczęście miałam kilka wycinanek, które pozostały mi z zestawu papierów, który dodatkowo dokupiłam do KIT-u albumowego "Lawendowa Łąka", o tego: klik.
Nasze następne warsztatowe spotkanie w najbliższy poniedziałek. Będzie kartka DL z bajecznymi słonecznikami, oczywiście też POP-UP. Tym razem zakupiłam sobie KIT. Już nie mogę się doczekać :)
Na koniec pochwalę się moimi storczykami. Phalaenopsisy kwitną w najlepsze :) No, może poza dwoma, które już przekwitają.
 









I skrzydłokwiat też kwitnie...



1 komentarz:

  1. Cudowny! Te papiery są przepiękne;) Mój się będzie robił pewnie w piątek, tak żeby zdążyć przed kolejnymi warsztatami;) Śliczne kwiaty;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!