sobota, 18 września 2021

Komplet niskobudżetowy.

Kiedyś czytałam różne opinie na temat papierów ze sklepu Action. W większości były one raczej nieprzychylne. Nie było wówczas u nas Actiona, więc nie miałam możliwości zweryfikowania tychże. Ale w końcu i do naszego miasta dotarł słynny Action i otworzył swój sklep. Na moje szczęście - i na nieszczęście dla mojego portfela - baaardzo blisko mojego domu, więc targanie nawet wielkiej, ciężkiej torby z zakupami jest do przeżycia :) I muszę Wam powiedzieć, że zakochałam się w Actionowych papierach :) Może niekoniecznie widzę z nich elegancki album, ale z pewnością świetnie nadają się na wszelakie pudełka na słodycze, wino, czekoladowniki itp., a tego akurat ostatnio robię sporo. Wykorzystuję je również do haftowanych kartek i zakładek. Są bezkwasowe jak papiery scrapowe, mają świetną gramaturę, piękne kolory i ciekawe wzory. No i najważniejsze: mają atrakcyjną cenę, więc można je ciąć bez bólu serca.

Z actionowych papierów i róż powstał ten komplet pudełek wraz z kartką. W całym tym zestawie najdroższe są... same bazy :)

W skład zestawu wchodzą: 

- kartka w pudełku z okienkiem

 




- pudełko na Ferrero Rocher



- pudełko na Rafaello



- czekoladownik na Merci


Takich zestawów prezentowych oraz pojedynczych pudełek powstanie u mnie jeszcze duuużo. I zapewne spora część właśnie z papierów ze sklepu Action.

 

1 komentarz:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!