niedziela, 8 sierpnia 2021

Imieniny miesiąca - sierpień - Kartka morska.

 Zabawy u Hanulka odcinek ósmy :)

Kartka morska - bardzo fajny temat sierpnia, dający wiele możliwości, bo wzorów o morskiej tematyce jest tak dużo, że trudno było wybrać ten jeden jedyny. Ostatecznie postawiłam na majestatyczną, piękną i tajemniczą latarnię morską. Wzór z Artecy Cross Stitch.
Moja kartka ma dość nietypową formę i nie wiem, czy szanowne jury uzna ten mój prototypowy projekt za zgodny z zasadami zabawy, ponieważ... kartka składa się z dwóch osobnych części, z czego jedna jest zakładką do książek. To taka kartka z życzeniami i upominkiem jednocześnie.




 

Kartkę zapakowałam w pudełko z okienkiem.
 
 
A oto piękny sierpniowy banarek zabawy u Hanulka:


Kojarzycie telewizyjną reklamę zagranicznych wczasów z tekstem "Kochanie, chodźmy już, bo znowu zajmą nam leżaki... No masz, znowu zajęte!"
U mnie też zajęte... Co prawda nie leżak, tylko mój balkonowy kącik hafciarski, ale to przecież jeszcze gorzej! No i jak żyć?!

Pozdrawiam!


7 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczko-zakładka lub zakładko-karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, dopracowany prezent. Śliczna zakładka i jednocześnie karteczka. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, a w zasadzie arcydzieło. W tym pudełku prezentuje się naprawdę profesjonalnie. To wyszycie, muszelki, wszystko dopięte na ostatni guzik, ogromną staranność w tym widać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysl dwa w jednym, jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Hafcik cudny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!