niedziela, 13 czerwca 2021

"Męski Świat" - album, kartka i pudełko.

 Wieki całe - prawie rok - leżał w pudle w kolejce do zrobienia KIT albumowy z warsztatów Ani (Ania Tworzy). Jakoś tak u mnie jest ze wszystkim, że musi nabrać mocy urzędowej :) Zbliżała się jednak okazja, na którą album miał być podarowany, więc leżakowanie KITu się skończyło i został przerobiony na album. Papiery (kolekcja "Something.else" Scrap And Me) są cudowne i idealnie komponują się z czarną bazą. Album pomieści zdjęcia 9x13, 10x15 i 10x10.
















 
Do albumu wypadało dołączyć kartkę z życzeniami, a ponieważ zrobienie męskiej kartki jest dla mnie wyczynem zbliżonym do zdobycia Mount Everestu, zdecydowałam się w bezczelny sposób skopiować jedną z przepięknych kartek zrobionych przez Klaudię Szpunar, projektantkę kolekcji "Something.else". Wzorowałam się na kartce z motocyklem z tego posta na blogu Scrap And Me: klik.
 

 Chciałam całość, czyli album i kartkę, zamknąć w pasującym pudełku. Znalazłam na Yotube świetny tutorial autorstwa April na pudełko z wieczkiem-klapką (klik) i zmajstrowałam takowe.



 Muszę przyznać, że napracowałam się ździebko, a do tego miałam stresa, czy wszystko wyjdzie tak jak trzeba. Ale na szczęście udało się.

Na koniec wrzucam link do filmiku Ani z prezentacją warsztatowego projektu, na którym można dokładnie zobaczyć cały album:


 


1 komentarz:

  1. U mnie też wszystko nabiera mocy😁
    Jestem pod wrażeniem Twoich zmagań wszystkie prace dopasowane kolorystycznie, pięknie to wygląda, album przepiękny widać ile trudu Cie kosztowal takich rzeczy nie robie sie przez dzień, kartka również mi sie podoba.A pudelko dopelnilo całości, jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!