sobota, 12 grudnia 2020

Imieniny miesiąca - grudzień - Kartka z choinką.

 Grudzień bez choinki? Nie może być! Fajnie więc, że Hanulek wybrała choinkowy temat na grudniową kartkę :) W dodatku już na dniach trzeba wysyłać świąteczne życzenia, więc taka karteczka będzie jak znalazł.
Od zawsze ogromnie podobają mi się wzory Michaela Powella, ale jeszcze nigdy dotąd żadnego nie wyhaftowałam. Aż do teraz :) Malutki, bo malutki, ale jest! Powellowa choinka z ośnieżonym czubkiem :)))



Choinkę wyhaftowałam na opalizującej aidzie. Lubię wykonywać świąteczne hafty na tej kanwie, bo kojarzy mi się z roziskrzonym świeżym śniegiem. Odrobinę śniegowego blasku dodałam też w postaci opalizujących kropelek Nuvo, ale na zdjęciach kiepsko te wszystkie błyskotki widać.



I na koniec - grudniowy banerek zabawy.



3 komentarze:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!