wtorek, 5 maja 2020

Imieniny miesiąca - maj - Kartka z dziewczyną.

Majowa kartka imieninowa w zabawie u Hanulka - kartka z dziewczyną. Ciekawa jestem, jakie "dziewczyńskie" kartki przygotowały uczestniczki zabawy. Moja jest taka trochę retro, a to za sprawą wzoru z serii All Our Yesterdays :)



Środek też oklejony papierem. Brakuje tylko wkładki z życzeniami. Jeszcze nie wiem, czy będę drukować, czy pisać ręcznie.


Kartka musi zmieścić się do koperty, ale mimo wszystko warstwy i dystanse muszą być :)


Zbliżenie na haft:


Na koniec posta tradycyjnie wstawiam majowy banerek Hanulkowej zabawy :)



18 komentarzy:

  1. Wow, wybrałaś śliczny wzór - bardziej pracochłonny ;) Kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pracochłonna karteczka, dlatego tez efekt jest piorunujący 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny hafcik i wspaniała karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Bardzo podoba mi się haft, który wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swojego czasu byłam zakochana w tych wzorkach.. Śliczny hafcik, a tym samym karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam bardzo ta kartkę jest cudna. ALe podziwiam tez piękny hafcik. Musiała kosztować sporo pracy . Ja generalnie nie lubi e wyszywać tła a tu nie dość że tło to jeszcze tyle szczegółów. Mnie by chyba było żal tego obrazka na kartkę. Brawo TY !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja lubię wyszywać tło ;)

      Usuń
  7. Piękna kartka wyszła. Pracy dużo, ale było warto. Brawo 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. "Somewhere over the rainbow..." Tak mi się zaśpiewało, bo bardzo pasuje. Prześliczny obrazek, kartka ideał.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka i hafcik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna! wszystko dopracowane idealnie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft jest przepiękny, a karteczka cudna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękna kartka, już sam haft jest cudowny i wzbudza zachwyt. Ta kartka powinna zostać oprawiona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!