czwartek, 9 kwietnia 2020

Album Leśny Sen.

Z niezwykłej kolekcji papierów Zoju Design "Forest Dream" powstał album o takim stopniu skomplikowania, że byłam niemal pewna, że przerasta on moje umiejętności i zwyczajnie nie dam sobie z nim rady. Był dla mnie prawdziwym wyzwaniem. Ale nasza wspaniała instruktorka Olga Bielska tak rewelacyjnie prowadziła warsztaty, tak dokładnie wszystko tłumaczyła i pokazywała, że oto jest! Niezwykły album "Leśny Sen" :)
Zdjęcia jak zwykle kiepskie, nie potrafię robić ładnych zdjęć albumom...
Album ma na okładce shaker box, a wewnątrz pięć kart i świetne elementy pop-up. Pomieści 65 zdjęć 9x13 cm i 13 fotek kwadratowego formatu.

































Dałam radę i jestem z siebie dumna!
Najlepiej taki scrapbookingowy album obejrzeć na filmiku, więc wklejam linka do prezentacji projektu Olgi Bielskiej:



5 komentarzy:

  1. Wow! Piękny! Masz talent!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album. Kryje tyle niespodzianek. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Siedzę z Córką i obie padamy z zachwytu!!!
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający, fenomenalny, niesamowity, rewelacyjny, przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, cudowny. Nie spotkałam się jeszcze z albumem o tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!