wtorek, 3 marca 2020

Imieniny miesiąca - marzec - Kartka z ptakiem.

Tym razem w zabawie "Imieniny  miesiąca" nie miałam żadnych problemów ze zrobieniem kartki, gdyż ptasich wzorków jest od groma i trochę. Jedyna trudność polegała na wybraniu tego jednego jedynego:) 
Powtórzyłam haft, z którym już kiedyś robiłam kartki. Zauroczył mnie ten wróbelek, ponieważ bardzo lubię wróble, a w ostatnich latach jakoś widuję ich coraz mniej...




Na kartce wymagany ptaszek występuje aż w trzech postaciach, bo jest i jako metalowa zawieszka...


... i są prawdziwe ptasie piórka...


... i jest oczywiście element główny, czyli haft. 




O wróbelku

Wróbelek jest mała ptaszyna,
wróbelek istota niewielka.
on brzydką stonogę pochłania,
lecz nikt nie popiera wróbelka.

Więc wołam: Czyż nikt nie pamięta,
że wróbelek jest druh nasz szczery?!

kochajcie wróbelka, dziewczęta,
kochajcie do jasnej cholery!

Konstanty Ildefons Gałczyński
1947


Na koniec posta śliczny flamingowy banerek zabawy :)


4 komentarze:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!