niedziela, 2 lutego 2020

Imieniny miesiąca - luty - Kartka Orientalna.

"Kartka Orientalna" to lutowy temat zabawy "Imieniny  miesiąca". Temat dla mnie trudny, nie bardzo czuję takie klimaty, i długo nie miałam pomysłu na tę kartkę. Aż trafiłam na kursik na rozetki Asi Szulik i pomysł przyszedł sam. Papierowe rozetki przypominają mi chińskie parasolki i wachlarze, a bonsai, zazwyczaj kojarzone z Japonią, jest sztuką wywodzącą się z Chin. W kartce użyłam typowych chińskich kolorów: czerwieni symbolizującej szczęście i sukces, żółtego - koloru cesarskiego, czarnego reprezentującego moc i nieśmiertelność oraz złotego. Chcąc uniknąć bieli - koloru żałoby - drzewko bonsai wyhaftowałam na kanwie w kolorze kości słoniowej, a baza kartki jest w kolorze craft. 




Dzięki rozetkom kartka zrobiła się zbyt przestrzenna do koperty, więc zapakowałam ją w pudełko z szybką.




Uffff... Chyba mi się udało ogarnąć problematyczny temat. Już się boję, co będzie tematem marca :)
Na koniec posta - lutowy banerek zabawy.


9 komentarzy:

  1. Oryginalna kartka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś niełatwym tematem. oglądam kartki w tej zabawie i nadziwić się nie mogę jak rożne są interpretacja tematu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Fantastycznie sobie poradziłaś! Świetna kartka!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny projekt i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś, kartka bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wybrnęłaś z lutowego wyzwania. Kartka prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne komplecik,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!