środa, 1 stycznia 2020

Imieniny miesiąca - styczeń - Kartka Zimowa

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Wam życzę!
A ja Nowy Rok zaczynam z nową całoroczną blogową zabawą u Hanulka - Imieniny miesiąca. Bardzo lubię tego typu zabawy, krzyżykowe karteczki to coś, co uwielbiam robić :) Temat styczniowy to "Kartka zimowa". Zawsze bardzo lubiłam zimę i śnieg, więc u mnie na kartce zawitał śnieżny widoczek.



Swoje kartki zawsze ozdabiam również wewnątrz i z tyłu. Wydaje mi się, że wtedy nie ma takiego kontrastu pomiędzy ciężkim, bogatym przodem a cienkim, wiotkim tyłem. Do środka wystarczy wkleić karteczkę z życzeniami.



Zbliżenie na haft:


I uroczy, wręcz bajkowy styczniowy banerek (podlinkowany, wskakujcie zobaczyć prace innych uczestniczek zabawy u Hanulka).


8 komentarzy:

  1. Piękna zima na Twojej kartce. Możemy chyba tylko pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoczek bajkowy! Zimy takiej to już dawno nie widziałam :-)
    Kartka rewelacyjna! Dopracowana!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny krajobraz i przepiękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, marzy mi się taka śnieżna i mroźna zima :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dopracowana kartka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wygląda tak wykończona kartka - dopracowana w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!