czwartek, 31 października 2019

Dzisiaj straszę :)

Właściwie to nie tylko dzisiaj. Ja straszę na co dzień :))) Ale dziś straszę Was kartką z upiornym zamczyskiem :)





Oprócz kartki zrobiłam pudełko na cukierki.



Dynia i czarny kot to moje ulubione halloweenowe motywy. Kiedy więc na bazarku dogo forumowiczka tucha wystawiła robione przez siebie filcowe zakładki do książek, a wśród nich narożne zakładki - czarne koty, nie mogłam ich nie kupić :) 


Kociambry zamieszkały w stosownych do okazji pudełkach i powędrują do pewnych bardzo miłych Pań weterynarek :)



Cudnych filcaków było o wiele więcej, ale większość zamówiona przez koleżanki z pracy, więc jak tylko przyszła paczuszka, od razu się rozeszły. Na fotkę załapało się tylko kilka z tych ślicznych zakładek oraz cavisiowy breloczek, który dostałam od tuchy w prezencie :)



Strrrrasznie Was pozdrawiam :) Uważajcie dzisiaj na duchy i nie oglądajcie zbyt wielu horrorów :)






5 komentarzy:

  1. Kto bardziej straszy to ja nie wiem 😋ale kartki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, straszysz, straszysz! Nie tylko skądinąd rewelacyjną kartką.;) Napisałam do ciebie w sprawie tego łącza na maila - pomocy. A filcaczki są super, nie dziwie się, że ich tyle nakupowałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne to Twoje straszenie:-D
    Wspaniałe prace, a filciaki przeurocze:-)
    Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to mogę się bać :-) Rewelacyjne karteczki :-)
    Też przeczytałam o łączu...o co to chodzi?
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!