sobota, 14 września 2019

Zmagania z mapką.

Podczas tygodniowych warsztatów "7 dni z kolorem" w grupie Halo Crafty prowadzonych przez Inkę Klonową zmagałam się nie tylko z wyznaczonymi kolorami, ale i z mapką, według której miałyśmy robić kartki według wytycznych. Pierwszą zrobioną przeze mnie kartką w ramach tych warsztatów była kartka z jesiennym wiankiem z tego posta.
Kolejne dwie zrobiłam wczoraj. Postawiłam na temat bożonarodzeniowy, bo święta przyjdą raz-dwa i kartki będą potrzebne :)





Środek też ozdobiłam, pozostaje tylko wkleić życzenia.











I wszystkie trzy kartki razem. Dwie świąteczne i jedna jesienna na dowolną okazję, zapewne wykorzystam ją jako urodzinową.


A tak wygląda mapka, na podstawie której tworzyłyśmy kartki :)




2 komentarze:

  1. Przepiękne kartki!
    Jesienną już się zachwycałam, bo ten haftowany wianek jest obłędny!
    A teraz te świąteczne! No cudne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kartki! Jestem pod wrażeniem, Donko :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!