czwartek, 8 sierpnia 2019

"Osiemnastka" i moje kwiatuchy :)))

Fajnie byłoby znowu mieć osiemnaście lat :))) Ale niestety, było, minęło, teraz wyglądam już emerytury, i czasem robię kartki na osiemnaste urodziny :)))




Wnętrze kartki jeszcze przed wklejeniem życzeń.



Kartkę zapakowałam w pudełko, na dnie którego zrobiłam kieszonkę na pieniężny prezent.



A teraz pokażę moje kwiatuchy kochane :))) Słoneczniki na balkonie.



W tym roku wyjątkowo obficie zakwitły sansewierie, zwane też wężownicami lub językami teściowej. Pod wieczór zapach ich kwiatów staje się bardzo intensywny.




A takie "malutkie" listeczki ma begonia immense. Jej sadzonkę kupiłam w tym roku na bazarku dogomanii. Kocham to "maleństwo" i z ciekawością czekam, aż zakwitnie...



4 komentarze:

  1. Kartka śliczna - moje to kolory.:) A kwietnik na balkonie imponujący i oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka rewelacyjna :-)
    Słoneczniki cudnie Ci urosły :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna osiemnastkowa kartka!
    Kwiaty obrodziły rewelacyjne. Tak dużych liści begonii jeszcze nie widziałam, też jestem ciekawa jej kwiatu. słoneczniki okazałe!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Begonia szczęśliwa :) Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!