wtorek, 13 listopada 2018

Świąteczne patchworki

Zawsze podobały mi się patchworkowe scrapowe prace, ale jakoś jeszcze nigdy takiej nie zrobiłam. Okazja nadarzyła się w piątek, ponieważ takie właśnie cuda robiłyśmy na warsztatach wspólnego scrapowania z Artimeno. 
Powstał świąteczny blejtram według projektu Katarzyny Łukasiewicz, który będzie świetną dekoracją, oraz kartka... a właściwie tak się rozpędziłam, że zrobiłam od razu trzy kartki...
Blejtram wyszedł mi nie całkiem tak, jak miał wyjść, miałam trudności z uformowaniem wianka z gałązek z jagódkami o odpowiedniej średnicy i skutek jest taki, że prawie zupełnie jest on ukryty pod górnym wiankiem z tekturki, zamiast wychodzić nieco na zewnątrz... Szkoda, bo te jagódki są takie śliczne, a u mnie ich nie widać.


I zbliżenia na szczegóły...












I kartki. Tych nigdy zbyt wiele :)






1 komentarz:

  1. widzę, że warsztaty wywołały lawinę kolejnych inspiracji ;-) dziękuję za wspólne warsztatowanie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!