niedziela, 23 września 2018

Albumiki leporello - czyli efekty scrapowania z Artimeno

W piątek miałam przyjemność świetnie się bawić na warsztatach on-line, wspólnym scrapowaniu z Artimeno. Robiłyśmy albumik leporello, czyli takiego uroczego, harmonijkowego cudaka, z którym miałam do czynienia po raz pierwszy. Albumiki do zrobienia były dwa - jeden, dziewczęcy,  "na żywo" w trakcie warsztatów, drugi, chłopięcy, to "zadanie domowe" :) Zaprojektowała te śliczności OriBella, a krok po kroku prowadziła naszą pracę Hania z Artimeno.  Dla mnie było to coś zupełnie nowego, nie tylko sama forma, ale również używanie wycinanych elementów w pracy i własnoręczne robienie słodkich małych kwiatuszków, i cieszę się bardzo, że dałam radę i czegoś się nauczyłam. Dziękuję Wam, wspaniałe dziewczyny z zespołu Artimeno za Waszą ogromną pracę wkładaną w prowadzenie całej grupy, przygotowywanie projektów, KIT-ów i chęć uczenia nas!
Z przyjemnością więc przedstawiam efekty warsztatów :) Uwaga: milion zdjęć :))))
Muszę się tylko przyznać, że nie zrobiłam jednej rzeczy: nie pochlapałam albumików splashem, bo... jeszcze się boję. Nie miałam czasu, aby poćwiczyć, i nie chcę zrobić kleksa wielkości księżyca. Jak już potrenuję "na brudno" i będę pewna, że nie zniszczę pracy, to uzupełnię te kropeczki :)
Oto albumik dziewczęcy, a do niego w komplecie tag oraz kopertowe pudełko (jak dokupię papiery, to te pudełka również okleję, bo mnie straszą takie surowe białe w zestawieniu z kolorową, słodziakową zawartością).











I albumik chłopięcy wraz z dodatkami.











I obydwa cudaki razem:


A na koniec trochę zbliżeń na szczegóły...


















2 komentarze:

  1. Piękne albumy. Prześliczne tagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACYJNE wykonanie, każdy szczegół dopracowany, wycinanie idealne, kwiatuszki cudne, no nic dodać nic ująć:) Naprawdę z wielką przyjemnościa oglądam oba albumy i bardzo się cieszę, że wspólnie z nami scrapowałaś :) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!