wtorek, 19 grudnia 2017

Pudełeczka i zawieszki

Na podstawie kursu Magdy - Craftomanii  zamieszczonego na blogu Agaterii zrobiłam małe pudełeczko na tealighty. Krzywulec mi wyszedł straszny, to znaczy okienko nie jest na środku, bo wykrojnik mi się przesunął na wybrzuszonej płytce w maszynce.


Potem postanowiłam zrobić pudełeczka o połowę węższe, na dwie świeczuszki. Takie prawdziwe maluchy.




Tealighty też postanowiłam odrobinę ozdobić, oklejając je ozdobną taśmą.


Do nieco większych prezentów zrobiłam przywieszki - gwiazdki.




1 komentarz:

  1. Donka, ty jesteś genialna! Mam taśmy, mogę przecież też tealighty ozdobić, a nie przyszło mi to do głowy!:) A pudełeczka bardzo pomysłowe i ubarwiają świeczkowe prezenty.:)Przywieszki też mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!