wtorek, 21 marca 2017

Powrót do kartek

Na samym początku napiszę, że Vipek prosiła w komentarzu o przypomnienie obrazu Golden Gaze, który obecnie haftuję, więc edytowałam posta i dołożyłam fotkę tego, do czego mozolnie, krzyżyk za krzyżykiem zmierzam :) Jak widać, sporo jeszcze przede mną, ale mam motywację: im szybciej go skończę, tym szybciej zacznę mojego wymarzonego HAED-a. Jedynie pożegnanie z nim będzie trudne...
Na razie jednak igła znowu odpoczywa, ponieważ zbliżające się święta narzucają mi inny plan roboczy. Zrobiłam więc kolejne kartki, "plaskacze" do wysyłki w zwykłych kopertach. Jakieś takie bure, mało wiosenne mi wyszły...






6 komentarzy:

  1. Kartki świetne , nie zawsze muszą krzyczeć kolorami , taka tonacja jest bardzo fajna. No i super kształt . Masz fajne wykrojniki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Są prześliczne, czemu uważasz, że bure i mało wiosenne, właśnie wręcz przeciwnie, mi przypominają budzące się do życia drzewa, gra kolorów brązu i zieleni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!