czwartek, 22 grudnia 2016

SAL Choinka 2016 - grudzień

To ostatnia odsłona zabawy u Kasi. Dwunasta kartka. Aż trudno uwierzyć, że to już przeminął cały rok.
Kasi bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy, dzięki niej miałam w grudniu 12 gotowych kartek :)
Kartka jest niemal identyczna z tą, którą robiłam na inny SAL. W tej użyłam innego papieru na tło, ale haft jest ten sam - urzekła mnie jego prostota i pewnie jeszcze kilka takich kartek w trakcie przyszłego roku poczynię - już na kolejne święta :)


Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Piękna karteczka!
    Cudownych Świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt hafcik śliczny , czeka u mnie w kolejce do wyszywania:-)
    Życzę zdrowych , pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie najbliższych, oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna. Uwielbiam czerwienie na święta :) Życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka:) pozdrawiam i życzę błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za udział w zabawie. Kartka przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałych świąt
    Bożego Narodzenia, a szczególnie zdrowych
    spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
    oraz samych szczęśliwych dni
    w nadchodzącym roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!