piątek, 29 stycznia 2016

Szaleję :)

Chyba mi palma odbiła, bo zapisałam się na drugi kartkowy SAL :) Zupełnie przypadkiem znalazłam informację o nim na jakimś przeglądanym blogu i poleciałam tam. Ja, która nigdy w żadnych SAL-ach z braku czasu nie brałam udziału. Ale jak wiadomo, kartek nigdy nie za wiele, a zabawa u Anny łączy przyjemne z pożytecznym :)


Wytyczne na styczeń to choinka, pisanka i róża. Czasu do końca stycznia już malutko zostało, więc muszę włączyć turbodopalanie. 


Jestem absolutną nowicjuszką w tego typu blogowych zabawach, ale zaczyna mi się to podobać :)

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, żebyś się ze wszystkim wyrabiała, ja też się zapisałam na jeszcze jeden SAL, tylko nie kartkowy i teraz będę musiała ostro się sprężać.
    Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj
    Cieszę się, że spodobała Ci się moje zabawa, Ma być dokładnie jak piszesz , kartki robimy dla siebie i tylko dla siebie. Ja tylko to trochę ogarniam i mobilizuje chętnych do systematyczności co zaowocuje zapasem karteczek na różne okazje. Będzie podsumowanie i nagroda dla jednej osoby w miesiącu . Nie trzeba się zapisywać można dołączyć kiedy się chce. Będzie mi miło jak uda Ci się jeszcze zrobić karteczki w styczniu.
    Życze powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalejcie dziewczynki szalejcie:)))
    Jest nadzieja,że dostanę jakąś fajną kartkę na święta:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh ja też tak miałam zapisałam się na 2 sale hafciarskie i powiedziałam BASTA a tu proszę jeszcze 3 tyle że szydełkowy się napatoczył :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wpadłam i zapisałam się na 3 zabawy karteczkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, najbardziej wpadła mi w oko choineczka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!