środa, 15 lipca 2015

Trzy czekoladowniki, trzy wyzwania

Czasem znienacka wpada coś nieplanowanego do zrobienia na już, a jeszcze lepiej na wczoraj - pewnie doskonale znacie takie sytuacje.U mnie zaistniała nagła potrzeba zrobienia trzech czekoladowników. Całkiem dobrze się złożyło, bo mam okazję wziąć udział w trzech wyzwaniach :)
Z braku czasu nie kombinowałam z nimi za bardzo i wszystkie trzy ozdobiłam tak samo. Papiery to "Świeżo malowane" Galerii Papieru.


W środku wszystkie wyglądają tak, różnią się jedynie kolorem.



Zielony czekoladownik zgłaszam na wyzwanie na blogu Artimeno:
Kolorowo - neonowo






 Różowy czekoladownik zgłaszam na wyzwanie "Praca z motylem" 123 scrapuj Ty.







Czekoladownik w morskiej zieleni dołączam do wcześniej zgłoszonej kartki i jako drugą pracę zgłaszam na wyzwanie "Praca z motylem" Studio75.







Blogger znów mi poobracał zdjęcia, ech...








8 komentarzy:

  1. Przepiękne te czkoladowniki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te motylowe czekoladowniki.
    Też bym mogła dostać tak opakowaną czekoladę ;)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są wszystkie !!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne motylkowe czekoladowniki:)
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny tryptyk... i te motyle... :) Dziękujemy za wspólną zabawę ze Studiem 75 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So beautiful projects! I'm sure they will be really pleasant presents! )) Thank you for playing with us at Studio75 Challenge this month!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!