sobota, 16 maja 2015

Zielono mi :)

Ano jak w tytule, zielono mi :) Wokoło wszystko bujnie się zazieleniło, to i u mnie w papierkach zielono i wiosennie, mimo poważnej cyfry na kartce :) 





Kartka jak zwykle - zamknięta w pudełku.


Czy już kiedyś pisałam, że uwielbiam wszelkie zielsko i każdy badyl jest dla mnie najpiękniejszy na świecie? A już na pewno kwitnące kasztanowce. W szkolnych czasach kojarzyły się z egzaminem maturalnym, stresem i wytężoną nauką, dzisiaj - mogę wrzucić na luz i podziwiać pyszniące się w słońcu kwiaty wśród ogromnych liści.



Mój ulubiony kasztanowiec - różowy! Młodzieniaszek jeszcze, choć z każdym rokiem mężnieje coraz bardziej i każdej wiosny kwitnie coraz piękniej.  Pamiętam, kiedy go sadzono - cienki patyczek, delikatny taki... Dobrze, że przetrwał (tzn. wandale go nie zniszczyli). Prawda, że piękny?





O, i lilaki się znalazły :)


Niesamowite igły pięknej metasekwoi - w dotyku tak aksamitne i delikatne, że aż trudno uwierzyć...


Niezwykle piękny krzew - przynajmniej dla mnie - dereń biały. Latem jego ozdobą są piękne liście, zimą na tle śniegu wyróżnia się jego czerwona kora. Jestem tymi krzewami zafascynowana od czasu szkoły podstawowej - na lekcjach plastyki zawsze malowałam czerwone badyle wyrastające ze śniegu :)


I jak pięknie kwitnie wiosną :) 


Ale się rozpisałam! Na spacerku Pipi wyraźnie ma już dość. Prawie słyszę, jak woła: hej, zmęczona jestem, chodźmy już do domu! Słyszałaś?! Chcę DO DOMU!!!


6 komentarzy:

  1. Widzę, że na całego króluje wiosna ... w kartach też ...
    Aż przyjemnie popatrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosennie i bardzo zielono - to mi się podoba. Kartka bardzo ładna i "pasująca" do otoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka i piękne zdjęcia. A różowy kasztanowiec - przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka i piękne zdjęcia. A różowy kasztanowiec - przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka i piękne zdjęcia. A różowy kasztanowiec - przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te Twoje zielenie - na każdej fotce!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!