poniedziałek, 8 grudnia 2014

Ptaszek na latarni

Właśnie wróciłam z wieczornego spaceru z psem. Przenikliwie zimno na zewnątrz. Gęsta, ciężka mgła kotłuje się i miesza z gryzącym dymem z osiedlowych kotłowni, aż trudno oddychać. Mokry asfalt lśni w świetle latarni rozstawionych pośród nagich drzew. Krajobraz niczym z klasycznego thrillera :) A ja chyba stuknięta jestem, bo mi się podoba, i cieszę się każdą chwilą :)
Ale tak dla przekory aurze za oknem zrobiłam kartkę jasną, pastelową, wiosenną, z kwiatami i sympatycznym tekturowym ptaszkiem na ulicznej latarni. Uwielbiam takie stare, albo stylizowane na stare, uliczne latarnie.


Tekturka została potuszowana tuszem jasnobrązowym, brązowym i czarnym oraz pokryta Glossy Accents, dzięki czemu ma piękny szklany blask.



Kartka miała zmieścić się do koperty, więc musiałam zrezygnować z bardzo przestrzennych różyczek, ale te stokrotki też są urocze, prawda?

7 komentarzy:

  1. Stokrotki urocze :-) tak jak cała kartka.
    Też uwielbiam latarnie retro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka! Ptaszek wyszedł super...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) Bardzo lubię te stokrotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Wiosną pachnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna. Mój ulubiony klimat. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna , urocza kartka :) ptaszek na latarence pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!