wtorek, 26 sierpnia 2014

Hafciki małe i duże

Potrzebny był mi mały hafcik na kartkę urodzinową dla kogoś, kto niespecjalnie gustuje w kartkach scrapkowych, natomiast kocha haft. Z różnych mulin (DMC, Anchor, Profilo) powstała różyczka.


Oprawiłam skromnie, w gotowy, srebrny kartonik z Hobby Studio, bez żadnych dodatkowych ozdóbek.


W srebrnej oprawie siedzi już też wróbelek z orchideą z tego posta.


Nie zapominam też o CCS, o nie! W tej chwili prezentuje się tak:


Na razie biedak znów poszedł w odstawkę, bo muszę pilnie zrobić kilka czekoladowników.

6 komentarzy:

  1. Będzie piękny obraz. Mam nadzieję ,że na długo nie poszedł w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami taka delikatna oprawa jest najlepsza, tak jest też w tym przypadku - świetne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róża prezentuje się wspaniale, sam papier ją udekorował - nie potrzeba nic więcej. Obraz już mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne kartki:)))a obraz zapowiada się cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Haftuj i nie przestawaj, bo robisz to rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!