niedziela, 16 marca 2014

Exploding box na roczek

Koleżanka poprosiła o exploding box na roczek swojej wnusi. Miał być ze słodkimi obrazeczkami. Kupiłam więc grafiki Janet , bo wydały mi się bardzo odpowiednie. A kiedy na blogu Moni zobaczyłam tę fantastyczną książeczkę z rewelacyjnie dobranymi  do obrazków życzeniami, to padłam... Te życzenia idealnie pasowały do kupionych przeze mnie grafik Janet! Moniu, mam nadzieję, że się na mnie nie pogniewasz za skorzystanie z Twojego tekstu...











Mam nadzieję, że koleżanka będzie zadowolona.

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście życzenia pasują idealnie :) Świetny, pełen radości box :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo radosny, kolorowy i na dodatek - na jednym rysunku znalazłam podobiznę Twojego psiaka :)
    Koleżanka na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, strasznie jestem ciekawa, czy koleżance się spodoba :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł i wykonanie super.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie pudełeczko, w sam raz do okazji :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Box jest cudny, wspaniale dobrałaś wierszyki do grafik :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierszyk pomysłu Moni, faktycznie pasuje idealnie do obrazków :)

      Usuń
  7. Superowe pudełeczko, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!