sobota, 5 stycznia 2013

Urodzinowa sztaluga

Kolejna easel card na urodziny dla pewnego bardzo miłego, sympatycznego Pana. Przy okazji robienia tej kartki oczarowały mnie romantyczne papiery z kolekcji "Pastelowa Rapsodia". Są cudowne, wszystkie! Tylko dlaczego, do licha, kupiłam tylko jeden jedyny zestaw?! Teraz wiem, że chcę ich więcej, dużo więcej!



Filigranowe tekturowe wycinanki-cyferki pokryłam miedzianym embossingiem na gorąco. Ten miedziany puder jest najczęściej przez mnie używanym kolorem, uwielbiam go! I pomyśleć, że kosztował tylko 8 zł. Kupowałam go z pewną obawą, bo przecież inne pudry do embossingu są droższe, podejrzewałam, że może to być jakieś beznadziejne badziewie. A tymczasem okazał się najlepszym z moich pudrów!


Kwiatową kompozycję starałam się utrzymać w kolorach stonowanych, brązowo-bordowych, "męskich", ale nie ponurych - dlatego ożywiłam całość żółtym i czerwonym akcentem. A rameczka oczywiście posadzona na kosteczkach 3D.


Pozdrawiam Was serdecznie i lecę pobuszować po Waszych blogach!

1 komentarz:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!