niedziela, 30 grudnia 2012

"Aż nastanie świt" na słodko

Ogromnie dziękuję za życzenia świąteczne, a także za rady dotyczące pralki. Nowa pralka stoi już w łazience! Był niezły cyrk z jej wypoziomowaniem, bo budowlańcy stawiający nasz blok na początku lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku chyba mieli w głębokim poszanowaniu takie wartości jak poziom i pion. Krzywe jest wszystko, co tylko może takie być: ściany, podłogi, sufity i futryny drzwi.
Znalazłam trochę czasu, żeby założyć kolejny bazarkowy wątek na dogomanii. Znowu celem jest zebranie środków dla Fundacji Zwierzęca Arkadia. Wystawiłam te rzeczy, które zostały mi z poprzedniego bazarku, zeszyt na przepisy od Ktosi79 i cztery zawieszki do telefonów od Mevosy. Jedna z zawieszek sprzedała się poza bazarkiem, dostałam za nią 10 zł. Przekażę je razem z dochodem z aktualnego bazarku na konto fundacji. Dołożyłam też kilka fajnych książek. Niestety, na razie brak jest zainteresowania...
Podziałałam też trochę w papierkach. Dzisiaj pokażę czekoladownik z papieru z nowej kolekcji Galerii Papieru "Aż nastanie świt". Dostałam ją w prezencie urodzinowym :)






Bardzo podobają mi się nazwy galeriowych kolekcji - są takie tajemnicze i romantyczne :) No i same papiery też bardzo mi się podobają :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe słowo! Szykujecie się już na Sylwestra?

2 komentarze:

  1. NIE WIEM CO SŁODSZE, CZEKOLADOWNIK, CZY CZEKOLADA - PIĘKNY!

    OdpowiedzUsuń
  2. same słodkości!!!
    Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość,
    miłość, pomyślność i spełnienie
    wszystkich marzeń, a gdy się one już spełnią niech dorzuci garść nowych,
    bo tylko one nadają życiu sens!
    WSZYSTKIEGO CO NAJWSPANIALSZE NA NOWY ROK!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!