poniedziałek, 11 czerwca 2012

Prawie bliźniaki

Niebieskie pudełko z tego postu dostało do towarzystwa niższego kolegę. Drugie pudełeczko z tego samego papieru i dodatków, ma tylko 2 cm wysokości. W środku zamieszkał wyhaftowany breloczek, w pasującym kolorze.





Na spacerze zrobiłam dziś parę fotek "badylkom". Ja chyba nienormalna jestem, hi hi hi :)))) Żeby chaszcze rozmaite fotografować :))) Ale tak pięknie kwitną jaśminowce, całe ulice na osiedlu są białe.



Udało mi się pstryknąć też jeszcze wajgele, chociaż już przekwitają. Inna nazwa tej rośliny - krzewuszka cudowna - całkowicie oddaje jej urok.


A pęcherznice po kwitnieniu zawiązały równie dekoracyjne jak kwiaty torebki nasienne.


Pięęęknie jest wokoło, nawet w blokowisku :)
Słoneczne pozdrowienia Wam przesyłam!


2 komentarze:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!