sobota, 19 maja 2012

Retro dla Tatusiów

Ostatnie kartki-doniczki pokazane na blogu powędrowały na dogomaniacki bazarek. Jako cel wyznaczyłam Mikrobank Śląski, czyli konto, na którym zbierane są fundusze na pomoc najmniejszym potrzebującym psiakom - czyli takim mikrusom do 6 kg wagi, z regionu śląskiego. Samej trudno mi uwierzyć w ten wybór - kiedyś nie zwracałam uwagi na takie małe "pchełki", pies zaczynał się u mnie od kolana wzwyż. Ale z czasem przekonałam się, że nieraz w najbardziej niepozornym psim ciele tkwi najpoczciwsza psia dusza.
Przy tej bazarkowej okazji padły pytania o kartki na Dzień Ojca. To zrobiłam. Niech służą dobrej sprawie!



I jeszcze jedna dorobiona na zamówienie doniczka na bazarek dogo:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!