poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Znowu mi nie wyszło

A konkretnie nie wyszły mi zdjęcia. Chciałam Wam pokazać moją pierwszą kopertówkę komunijną, ale zdjęcia wyszły straaasznie. Muszę spróbować jutro rano przed wyjściem do pracy zrobić nowe fotki.
Tak więc na dzisiaj pozostaje mi tylko do pokazania pudełko z szybką dorobione do komunijnej sztalugi z wcześniejszego postu. Bardzo prościutkie i bez ozdób.



Nadal robię kartki komunijne, ale ponieważ wzory cały czas się powtarzają te same, nie ma sensu wszystkich pokazywać.
violka pyta mnie, co to jest czekoladownik. Czekoladownik to połączenie kartki z życzeniami z opakowaniem czekolady, a często także z opakowaniem pieniężnego prezentu. Wewnątrz znajdują się dwie lub trzy kieszonki: na czekoladę, na tag z życzeniami oraz opcjonalnie mała kieszonka na banknot. W tym poście widać takie przykładowe wnętrze czekoladownika.

2 komentarze:

  1. Bardzo piękna kartka i kolorystyka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wyjaśnienie dot. czekoladownika - bardzo fajna sprawa takie cudeńko na czekoladę :) A ta kartka komunijna też urocza. Uwielbiam podziwiać jak sobie radzicie (scraperki) z tym mnóstwem elementów na jednej kartce i jak to wszystko zgrabnie łączycie w całość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!