sobota, 11 lutego 2012

W ciepłych brązach

Zauważyłam nowych obserwatorów na blogu - Witajcie!!! W ciepłych brązach jest utrzymana kolejna kartka. Ramka pokryta wypróbowanym już wcześniej embossingiem na gorąco w kolorze miedzi.


Poznajcie Rafiego (zdjęcie pochodzi ze strony schroniska), mojego nowego wirtualnego podopiecznego. To już czwarty z kolei piesek (po Łatce, Łatku i Maji) z chorzowskiego schroniska, dla którego jestem wirtualnym opiekunem. Zachęcam do pomocy pokrzywdzonym przez los zwierzakom - psom, kotom, koniom - w takiej właśnie formie. Prawie wszystkie schroniska prowadzą taką formę pomocy, a także fundacje, np. Centaurus. 


***
A propos wirtualnych adopcji: oczywiście najlepszym, co można zrobić, to dać zwierzakowi prawdziwy, realny dom, jak zrobiła ania komentująca tego posta. Ale nie każdy, kto kocha zwierzaki, może to zrobić - z różnych względów. Dlatego tak ważne jest, że można w ten sposób pomóc pomagać innym, czy to przez wirtualne adopcje, czy poprzez wspomaganie fundacji.

3 komentarze:

  1. piękna karteczka, fajna kolorystyna i śliczny embosing.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, bardzo delikatna, a co do pieska - mam takiego, którego przygarnęłam w realu:)))Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!