wtorek, 15 listopada 2011

Jeszcze świątecznie

Powoli kończę tworzyć świąteczne kartki. Mam jeszcze materiały i chęci też, ale zdrowy rozsądek podpowiada umiar - i tak większość tych wytworów radosnej, aczkolwiek nie zawsze udanej twórczości pozostanie na zawsze w szufladzie. Muszę przyhamować, bo nie mam miejsca na przechowywanie większej ilości kartek. Poza tym coraz bardziej ciągnie mnie do haftu - czekają przecież odłożone cztery pory roku, a poza tym od znajomych dostałam zamówienie na kartki imieninowe, urodzinowe i ślubne.
Dzisiaj kartka z dużą gwieździstą śnieżynką.



Dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem. Takie miłe słowa od podziwianych przeze mnie Mistrzyń Papierowej Twórczości to miód na moje serce :)))
Pudełko z zawartością jeszcze nie wręczone, zapewne jutro to nastąpi :)))
Iwonko, ja cały czas czuję się tak, jakbym dopiero zaczynała i przed zrobieniem każdej kolejnej kartki mam tremę :)

1 komentarz:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!