środa, 8 sierpnia 2018

Imieniny miesiąca - sierpień.

Sierpniowy temat w zabawie "Imieniny miesiąca" to "Kartka z podróży".
Kartka z podróży, kartka z marzeń... Nigdy nie byłam nad morzem, a morza są przecież takie fascynujące, w ciągłym ruchu, pełne niezwykłych form życia, z hipnotyzującym szumem fal zakłócanym przez krzyki mew. I te latarnie morskie - ach i och! Myślę, że cudownie byłoby móc mieszkać w takiej latarni morskiej albo w małej chatce blisko morza, przy dzikiej plaży, słyszeć raz łagodny, jednostajny szum spokojnych fal, innym razem ryczące grzmoty sztormowych bałwanów,  czuć morską bryzę na dzień dobry, wędrować brzegiem po mokrym piasku - byle nie w pobliżu tłocznych plaż i stad turystów... Chyba jestem zdecydowanie aspołeczną jednostką :))) Jeśli wygram miliony w Totolotka, kupię sobie bezludną wyspę... albo chatę na Alasce :)
Tak więc morze opanowało w tym miesiącu moje SAL-owe kartki. Jedna monochromatyczna, druga w kolorze. Obydwa wzorki to Permin of copenhagen, a niebieskie tło zrobiłam sama przy pomocy akwareli.







Ta morska ramka zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia. I te tłoczenia! Super! 



Banerek sierpniowy:


14 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki! Przepiękne! Cudne wzorki wybrałaś i przepięknie je wykończyłaś! Ja się zachwycam! A na latarni morskiej też chciałabym zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, super hafciki i obramowanie, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki, jestem nimi zauroczona! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki.
    Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kartki, a rameczka mnie zachwyciła :)Możesz napisać, gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wykrojnik firmy Amy Design, kupiłam w Filigrankach: https://www.filigranki.pl/ramki/4299-martime-ramka-wykrojnik-amy-design.html?search_query=wykrojniki&results=494

      Usuń
    2. Dziękuję :) Myślałam, że można kupić już gotowe, wycięte...

      Usuń
  6. Obydwie są zachwycające! Ale ta monochromatyczna... no cud malina :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!